facebook
Objednávky do 12:00 odesíláme ihned | Doprava zdarma nad 1500 Kč | Výměny a vrácení do 30 dnů zdarma

Výměny, vrácení a reklamace

Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?

Vrátit nebo vyměnit zboží za jiné můžete do 30 dnů do převzetí zásilky.

Vrácení výrobků NENÍ možné u parfémů, kosmetiky a dalších spotřebních výrobků, které jste již otevřeli a to z hygienických důvodů - použité výrobky nelze vracet do oběhu. Nevyhovující složení či nevyhovující parfemaci nelze považovat za vadu výrobku.

Výměna nebo vrácení zboží zdarma

Stačí balík zabalit a odnést na Vaši nejbližší pobočku Zásilkovny. Tam akorát nahlaste kód pro zpětnou zásilku "98407117". Obsluha Vám vytiskne štítek, který nalepíte na balík a máte hotovo. Nic neplatíte.

Postup

  1. Využijte formulář pro vrácení či výměnu.
  2. Nepoužité zboží vložte do původní krabice.
  3. Krabici důkladně zabalte (postačí fólie nebo balicí papír - nepolepujte originální krabici izolepou).

TIP: Pokud chcete zboží vyměnit za jinou velikost, můžete si ho objednat ihned a původní zboží nám zašlete na vrácení. Budete mít tak jistotu, že se Vámi zvolená velikost nevyprodá.

Pokud nechcete využít vrácení nebo výměnu zdarma, zašlete zboží jako BALÍK NA POŠTU (nikoliv na dobírku) na adresu Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praha 9.

Reklamace

Chcete využít zaslání reklamace zdarma? Stačí balík zabalit a odnést na Vaši nejbližší pobočku Zásilkovny. Tam akorát nahlaste kód pro zpětnou zásilku "98407117". Obsluha Vám vytiskne štítek, který nalepíte na balík a máte hotovo. Nic neplatíte.

Reklamační podmínky

  1. Reklamace je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objeví.
  2. Záruční doba zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
  3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží.
  4. V případě zjištění nesouladu s objednávkou nebo vady je nutné neprodleně informovat prodejce.
  5. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
  6. Vadou se rozumí změna vlastnosti zboží způsobená materiálem nebo výrobou.
  7. Za vadu nelze považovat běžné opotřebení nebo nesprávné používání.
  8. Reklamované zboží musí být čisté a hygienicky nezávadné.
  9. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od uplatnění.
  10. Reklamaci uplatňujte na adrese Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praha 9, ČR.

Postup při reklamaci

  1. Reklamované zboží očistěte
  2. Zabalte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození
  3. Přiložte kopii dokladu o pořízení zboží
  4. Přiložte vyplněný reklamační formulář
  5. Odešlete Českou poštou (nikoliv na dobírku) na adresu společnosti

Kategorie Hledání Chat
TOPlist