Kontakty
Často kladené otázky:
Kdy dorazí moje objednávka?
Odkaz pro sledování objednávky najdete ve Vaší emailové schránce v emailu, který jsme Vám potvrdili přijetí objednávky
Změna objednávky
Již zaplacenou objednávku nelze změnit, protože je u ní vystaven daňový doklad. Objednávky na dobírku lze měnit, napište nám prosím email jaké je Vaše číslo objednávky a jaké zboží chcete přidat.
Nepřišel mi e-mail s potvrzením objednávky
Pokud vám e-mail s potvrzením objednávky nepřišel, zkontrolujte nejprve složku "Spam" nebo "Nevyžádaná pošta", kam mohl být e-mail omylem zařazen. Pokud ho najdete, označte ho jako "Není spam". Dále se podívejte do složky "Hromadné" nebo "Promoakce", zejména pokud používáte Gmail nebo podobné služby. Ověřte také správnost zadané e-mailové adresy při objednávce – chyba v adrese může být důvodem nedoručení. Pokud e-mail nenajdete ani po těchto kontrolách, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu, která vám ráda pomůže situaci vyřešit.
Adresa pro výměny / vrácení:
viz sekce Výměny a vrácení
Zákaznická podpora:
info@ferwer.cz
+420 776 709 835 (po-pá 9-17h)
Kammený obchod v Praze
Centrum Černý Most
Chlumecká 765/6
198 19 Praha 9 - Černý Most
(vedle Vodafone, kousek od jídelní části)
Otevírací doba: 9 - 21h
Telefon na prodejnu: 725 122 236
Fakturační údaje:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Praha 4
IČ: 03476812
DIČ: CZ03476812
Bankovní spojení:
Pro platbu v CZK:
č.ú. 2100678619/2010 (FIO)
IBAN: CZ3420100000002100678619
Ferwer obchod na Mapy.cz
Kdy dorazí moje objednávka?
Odkaz pro sledování objednávky najdete ve Vaší emailové schránce v emailu, který jsme Vám potvrdili přijetí objednávky
Změna objednávky
Již zaplacenou objednávku nelze změnit, protože je u ní vystaven daňový doklad. Objednávky na dobírku lze měnit, napište nám prosím email jaké je Vaše číslo objednávky a jaké zboží chcete přidat.
Nepřišel mi e-mail s potvrzením objednávky
Pokud vám e-mail s potvrzením objednávky nepřišel, zkontrolujte nejprve složku "Spam" nebo "Nevyžádaná pošta", kam mohl být e-mail omylem zařazen. Pokud ho najdete, označte ho jako "Není spam". Dále se podívejte do složky "Hromadné" nebo "Promoakce", zejména pokud používáte Gmail nebo podobné služby. Ověřte také správnost zadané e-mailové adresy při objednávce – chyba v adrese může být důvodem nedoručení. Pokud e-mail nenajdete ani po těchto kontrolách, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu, která vám ráda pomůže situaci vyřešit.
Adresa pro výměny / vrácení:
viz sekce Výměny a vrácení
Zákaznická podpora:
info@ferwer.cz
+420 776 709 835 (po-pá 9-17h)
Kammený obchod v Praze
Centrum Černý Most
Chlumecká 765/6
198 19 Praha 9 - Černý Most
(vedle Vodafone, kousek od jídelní části)
Otevírací doba: 9 - 21h
Telefon na prodejnu: 725 122 236
Fakturační údaje:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Praha 4
IČ: 03476812
DIČ: CZ03476812
Bankovní spojení:
Pro platbu v CZK:
č.ú. 2100678619/2010 (FIO)
IBAN: CZ3420100000002100678619
Pro platbu v EUR:
č.ú. 2601128084/2010 (Fio)
IBAN: CZ7820100000002601128084
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
Ferwer obchod na Mapy.cz